poniedziałek, 5 października 2015

Prolog

Czy odnajdę cię
w szarej codzienności
lub w zapachu porannej kawy
która budzi moje zmysły każdego ranka
gdzie jesteś
może w palecie barw i odcieniu
szumie drzew
lub słabym świetle księżyca
kim jesteś
wyciągam w Twoja stronę wyblakłą dłoń
zszarzałą od codzienności
lecz uciekasz
uciekasz nim opuszki moich
poranionych od zła palców
dotkną twej idealnej skóry
wołam o ratunek
błagam o zbawienie
modlę się o śmierć
gdzie jesteś
o wolności moja
wielu cię chciało posiąść
nikomu się nie udało
ratuj mnie
tonę
tonę w mroku mej duszy
w szarej codzienności
i słabym świetle księżyca

***

Opowiem Ci teraz historię inną niż wszystkie. .
Historię bólu i cierpienia.
Historię młodych ludzi, zagubionych w labiryncie życia.
Spisano ich na straty.
Pozbawiono szczęścia.
A Ty,
chcesz poznać ich historię?
Chcesz usłyszeć ich modlitwę?
A przede wszystkim:
Czy chcesz dać im szansę?

__________________________________________________

Proszę, żebyście w komentarzach pod spodem napisali jak Wam się podoba i czy będziecie chcieli to czytać.
Wiersz jest mojego autorstwa.
Pozdrawiam Wolfslower.

8 komentarzy:

  1. Aa! Zakochałam się! Cudny ten wiersz! ;** naprawdę! Masz talent! Zastanawiałaś się nad pisaniem wierszy a nie tylko opowiadań? ;* czekam na rozdział pierwszy! ♡
    PS. Zapraszam na mój blog z wierszami http://marzenia-jak-motyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwszy wiersz jaki w życiu napisałam... Ale może kiedyś :) Dziękuję, na pewno wpadnę też do ciebie :)

      Usuń
  2. Śliczny wiersz *-*
    Oczywiście, że chcę poznać ich historię !
    Jeszcze zastanowię się, czy dam im sznasę...
    Czekam na next i weny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rozdział pojawi się w sobotę :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Już nie mogę się doczekać, kiedy pojawi się rozdział ^^ po prologu stwierdzam, że będzie świetny :* pozdrawiam i zapraszam również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tak będzie, to się jeszcze okarze, pożyjemy zobaczymy.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już jest :) Mam nadzieję, że ci się spodoba.
      Pozdrawiam.

      Usuń