niedziela, 17 stycznia 2016

I LBA

Dziękuję za nominację Madzia L, jej blog ---> http://destructionisclose.blogspot.com.


1. Ile masz lat?
Mam 15 lat.

 2. Od jakiego czasu piszesz? 
Od około 2 lat.

3. Jaką masz ulubioną książkę i dlaczego?
 Moja ulubiona książka to "Twierdza"  F. Paula Wilsona. 
Polecam każdemu.

4. Co chciałbyś/chciałbyś robić w przyszłości? 
Chciałabym zostać malarką :)

5. Gdzie chciałabyś/chciałbyś zamieszkać i z kim?
Chciałabym mieszkać w Wielkiej Brytanii.

6. Masz jakieś wymarzone zwierze? 
Tak, chciałabym mieć duuuużego psa, ale mama ma uczulenie na sierść.

7. Jakie oglądasz seriale? 
No to oglądam: Teen Wolf, The 100, The Flash, Arrow, Shadowhunters i to w sumie tyle.

8. Ulubione ciasto?
 Szarlotka babci jest the best.

9. Jaki zapach lubisz najbardziej?
 Kawy <33

 10. Jaki masz styl? 
Jeśli chodzi o styl to tak na rock'owo. Glany i te sprawy...

11. Sam/Sama wymyśl pytanie i na nie odpowiedz.
Największe marzenie?
Chciałabym spełnić wszystkie punkty z mojej listy  rzeczy do zrobienie przed śmiercią :D



Nie nominuję nikogo, mam nadzieję, że się nie obrazicie. 
Jak ktoś ma jakieś pytanie, to możecie mi je zadać w komentarzach :)
Pozdrawiam,
Wasza Wolfslower. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz